

Дигитален Маркетинг
Дигиталният маркетинг е процес на използване на цифрови технологии за популяризиране и предлагане на пазара на продукти, услуги и марки. Той обхваща всички стратегии, използвани за достигане до клиенти чрез интернет, включително социални мрежи, видеозапис, създаване на съдържание, рекламни кампании и стратегии за брандиране.
Дигиталният маркетинг се превърна в неразделна част от успеха на всеки бизнес в днешния дигитален свят. Чрез информативни статии и креативни визуализации компаниите могат да достигнат до широка аудитория за нула време. Компаниите могат също така да използват дигиталния маркетинг, за да създадат информираност за марката, като създават кампании, които са съобразени с тяхната целева аудитория. Дигиталният маркетинг също така помага на компаниите да проследяват поведението на клиентите, така че да могат съответно да коригират стратегиите си за максимални резултати.